loading...
پايه هفتم حسابى
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پیشنهادات 5 37 aliplayer
معلم 3 22 star2
معلم 6 29 star2
اخبار اقتصادی 0 16 star2
اخبار سیاسی 0 15 star2
فوتبال 1 22 star2
معلم 3 22 star2
معلم 1 16 star2
معلم 1 14 star2
معلم 1 10 star2
معلم 1 10 star2
معلم 1 15 star2
معلم 1 14 star2
معلم 1 10 star2
معلم 2 14 star2
چت چت 5 27 star2
قوانین انجمن 3 17 star2
قوانین سایت 0 18 star2
Ali Ahmadpour بازدید : 36 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

رااین فیلم در روز دوشنبه زنگ سوم مشاهده شد امّا کسانیکه دوست دارند این فیلم رو دانبود کنن(قسمتی از فیلم)این پست را مشاهده کنن.

 

لینک دانلود    (کیفیت پایین-ناقص)

 آپدیت:بنا بر درخواست زیاد دانش اموزان پایه ی هفتم لینک دانلود با کیفیت بالا و کامل در ادامه مطلب اضافه شد

14 دانلود فیلم مستند سفر کیهانی IMAX: Cosmic Voyage

» نام مستند: سفر کیهانی

» نام انگلیسی: Cosmic Voyage

» محصول: IMAX

» کشور تولید کننده: کانادا

» کارگردان: Bayley Silleck

» زبان: انگلیسی

» زمان: ۳۶ دقیقه

» حجم:  ۱٫۳ گیگابایت

» کیفیت: بسیار بالا / Bluray 720

» اطلاعات فیلم در:

1 دانلود فیلم مستند سفر کیهانی IMAX: Cosmic Voyage 2 دانلود فیلم مستند سفر کیهانی IMAX: Cosmic Voyage

 

به جرات می توان مستند «سفر کیهانی» را یکی از شاهکار های عرصه مستند سازی و فیلم سازی دانست! سازندگان این فیلم مستند با بهره گیری از تصاویر بی نظیر و کمیاب از فضای کیهان و پیوند آن با فلسفه ی آفرینش انسان و معنویت، مجموعه ی فوق العاده زیبایی را تهیه کرده اند که همگان را به اندیشه ی بیشتر در مورد چیستی انسان و جهان و عظمت آفرینش پروردگار وادار می کند. این فیلم مستند که توسط کمپانی بزرگ IMAX و با کیفیت بسیار بالای Bluray تهیه و ارائه شده است مستندی بسیار زیبا، جذاب و تاثیر گذار می باشد که بار دیگر انسان را به تفکر در مورد جهانی که در آن زندگی می کند سوق می دهد. تماشای این فیلم مستند دیدنی را به همه ی هموطنان عزیز توصیه می کنیم. در ادامه می توانید تصاویری صحنه های مختلف از این فیلم مستند و اطلاعات دانلود را مشاهده کنید.

22 دانلود فیلم مستند سفر کیهانی IMAX: Cosmic Voyage

دانلود با لینک غیر مستقیم | حجم فایل : 1376 مگابایت
راهتمای دانلود
جهت دانلود ابتدا روی لینک مربوطه در پائین مطالب یا متن پست کلیک کنید و سپس منتظر بمانید تا دانلود آغاز شود، در صورتی از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده نمی کنید به شما پیشنهاد می کنیم که جهت تسریع در دریافت اطلاعات و مدیریت کامل مطالب در حال دانلود حتما از نرم افزار های مدیریت دانلود علی الخصوص نرم افزار قدرتمند IDM استفاده نمائید.
جنانچه قادر به دانلود از سرور سایت نیستید در مطالبی که حجم بالایی دارند می توانید از لینک های کمکی استفاده نمائید، لینک های کمکی یک نسخه کپی از همان فایل بر روی سرورهای دیگری می باشد تا در مواقعی که سرور سایت در دسترس نیست شما بتوانید از آنها استفاده نمائید. کلمه رمز جهت بازگشایی کلیه فایل های فشرده www.eramdownload.com می باشد. تمامی حروف را می بایست به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت فارسی یا انگلیسی بودن کیبورد خود نیز توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید. اطلاعات قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده سازی شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده نمائید. توجه نمایید کلیه ی فایل های قرار داده شده در سرور های قدرتمند سایت ارم دانلود داری 5% ریکاوری می باشند لذا در صورت مشاهده ی ارور crc هنگام extract مطالب می توانید به راحتی آن ها را repair کنید. فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمتiso هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا ISO Workshop بر روی سی دی یا دی وی دی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند. فایل های کرک و Keygen ها به دلیل ماهیت عملکرد شان در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
در صورتی که لینک های مطالب دچار مشکل شده باشند می توانید از طریق گزارش خرابی لینکنسبت به پیگری آن اقدام نمائید تا در اسرع وقت لینک های جدید توسط تیم نرم افزاری ارم دانلود جایگزین شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت به بخش ها مختلف تقسیم شده است و شما میتوانید از آنها استفاده کنید و.... در ضمن این وب علمی می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت خوشتان می آید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 415
  • بازدید کلی : 2,436